ماه شوم_قسمت هفده

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

مارتین به من نگاه کرد و گفت:به گروه ما خوش


اومدی!بقیه هم به من دست دادند،لبخند زدم مثل همیشه اصلا باورم نمیشد کسایی که این

همه دوسشون دارم در اصل دوست دارن منو بکشن!به طرف در خانه رفتم ،مارتین گفت:کجا

میری!؟برگشتم و چشمان بی احساسم را درونش انداختم که تنها چیزی که در آن دیده میشد

نفرت بود!های مارتین با دیدن من بالا رفت گفتم:میرم یکیو بکشم!برگشتم و دستم را بر

روی دستگیره ی در گذاشتم که یکی منو به سرعت برگردوند،به چشم های مارتین خیره شدم،سرش

را از روی تاسف برایم تکان داد گفت:نمی دونستم انقدر بی فکر عمل میکنی می خوای بری

اون خانواده رو بکش ولی مطمئن باش آن ها تعدادشون از تو بیشتره و الان منتظر یک

نفر از گروه ما هستن تا بکشنش!پوذخند زدم و گفتم:خب پس لطفا همه با من بیاید نمی

تونم این حس را تحمل کنم!مارتین گفت:ببین دختر خوب من یک نقشه ی خیلی خوب دارم که

دلم نمی خواد تو به همش بزنی!سرم را تکان دادم،گفت:می خوام تو رو مرده پیشش برم و

بگم بیا یک جنازه ی دیگه از خانوادت که بی اجازه دوباره وارد جنگل من شده بودند!پوذخندم

به یک خنده ی بلند تبدیل شد با خنده گفتم:خوبه پس می خوای منو بکشی فکر

جالبیه!گفت:نه تو را نمی خوام بکشم ولی یک جنازه می خوام که اونو شبیه تو در

بیارم!خب؟سرم را با یک خنده ی دیگه تکون دادم،بعد جدی شدم و با تمسخر گفتم:چه

جوری؟پوذخند زد و گفت:با کمک نیرو های تو باید هر چه زودتر یاد بگیری چه جوری ازش

استفاده کنی!به پسرهایش نگاه کرد و رو به هری کرد و گفت:هری آموزش آتری را به تو

میسپارم!لبش کمی بالا رفت و سرش را تکان داد!دو باره مارتین به طرفم برگشت و

 

گفت:ازت می خوام اگر می خواهی انتقام بگیری زودتر بر همه چیز مسلط شوی میدانم

کمترینش 1 ماه است ولی برای شبیه سازی فقط یک هفته داری به من قول میدی که سعیت را

بکنی؟سرم را تکان دادم گفت:خوبه!از فردا آموزشت را شروع میکنی!

 

خیلی زود پست بعدی رو میزارم

قول میدملبخند


نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت15:08---11 تير 1393
سلام وبه جالبی داری دوست دارم یکم بیشتر درباره ی خون اشاما بدونم میشه بیای بهم بگی
پاسخ:سلام ممنون حتما میام.....


sontgirl
ساعت14:09---6 تير 1393
be manam sar bezan merci
rasti
linket o gozashtamm
matalebet jaleban adam o majbor mikone ta akhar bekhone
پاسخ: خیلی خیلی ممنون حتما سر میزنم


niush$$kim
ساعت12:31---31 خرداد 1393
عالی بود.
پاسخ: خیلی ممنون عالی بودن از خودتونه!!!


Mehdi
ساعت21:28---29 خرداد 1393
وای خیلی باحال جالب بود LIKE
پاسخ:ممنون :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ماه شوم,
نوشته شده درچهار شنبه 21 خرداد 1393ساعت 10:12توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna